3. oktober 2022

5 tips som hjelper deg på veien til lavere vekt og sunnere tarm

Er det ikke ofte slik at når vi skal til med en endring, enten fordi at du merker at magen ikke fungerer slik den en gang gjorde, energinivået er kronisk lavt eller att du plutselig oppdager at de to ekstra kiloene er blitt til ti – så blir reaksjonen: NÅ ER DET NOK! Nå må jeg ta tak

Ofte da så kjører vi på, nå skal alt endres, fra sofa til spinning sykkel, fra usunn mat til sunn mat, og ingen utskeielser.
Hva skjer? Kroppen blir sliten. Du spiser kanskje færre kalorier enn det kroppen din trenger (husk færre kalorier = færre næringsstoffer), du trener kanskje for hardt i forhold til hvor bra du restituerer og livet dreier seg plutselig bare om måling, veiing, trening.

De fleste klarer dette i en kort periode, men når du fyker fra A til Å så har du ingenting mellom – det blir ofte ett enten eller, og kjører du på for hardt er sjansen stor for at du går tilbake til dine vante vaner.
Ta heller små steg, gjør små endringer over tid. Når det er blitt en del av dine nye vaner, blir det helt naturlig for deg.

Er det ikke mye gunstigere  å legge om livsstilen, enn å ta en krampaktig helomvending i 28 dager?

I denne korte videoen får du mine 5 tips til enkle justeringer / bytter i hverdagen din, ta ett steg av gangen.

Implementer – fortsett – skap gradvis dine nye vaner = suksess.

Margrethe Skår

Jeg heter Margrethe Skår og jobber som Helseveileder på 20ende året. Jeg veileder deg til bedre helse, naturlig vekt og ett sunnere kroppsbilde ved hjelp av blant annet en ny og banebrytende tilnærming utviklet av the institute for the Psychology of Eating. Jeg har i tillegg spesialisert meg på matintoleranse, SIBO og flere andre dysbioser. Jeg oppdaterer hele tiden min kunnskap når det gjelder kropp, mat og helse. Kontakt info finner du her

Vis alle innlegg av Margrethe Skår →

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

>